ورود به سامانه
پروفایل درخواست های من درخواست ها
لوگوی زیر صفحه اصلی
بازگشت
بازگشت
کلمه عبور باید حداقل 6 کاراکتر باشد که شامل عدد، حروف و یک حرف بزرگ انگلیسی باشد
بازگشت
بازگشت

چگونه تبلیغات ناخواسته را در گوگل کروم مسدود نماییم ؟

نویسنده : سهیل خزاعی | تاریخ انتشار : 1400/10/13 | تعداد بازدید : 51

دنیای اینترنت گستره‌ی وسیعی دارد و هرروزه انواع کوکی‌های ردگیری کاربر و تبلیغات مزاحم در آن متولد می‌شوند. هرچقدر هم که شرکت‌هایی همچون گوگل، برای مسدودسازی فعالیت‌های مخرب تلاش کنند، باز هم احتمال رویارویی کاربران با مزاحمان اینترنتی وجود دارد. درنهایت کاربران می‌توانند با استفاده از ابزارهایی همچون افزونه کروم، امنیت خود را در دنیای اینترنت افزایش دهند. در ادامه‌ی این مطلب زومیت، تعدادی از برترین‌ افزونه‌های کروم را با تمرکز بر حفظ حریم خصوصی و امنیت، معرفی می‌کنیم.

چگونه تبلیغات ناخواسته را در گوگل کروم مسدود نماییم ؟

دنیای  اینترنت گستره‌ی وسیعی دارد و هرروزه انواع کوکی‌های ردگیری کاربر و  تبلیغات مزاحم در آن متولد می‌شوند. هرچقدر هم که شرکت‌هایی همچون گوگل،  برای مسدودسازی فعالیت‌های مخرب تلاش کنند، باز هم احتمال رویارویی کاربران  با مزاحمان اینترنتی وجود دارد. درنهایت کاربران می‌توانند با استفاده از  ابزارهایی همچون افزونه کروم، امنیت خود را در دنیای اینترنت افزایش دهند.  در ادامه‌ی این مطلب زومیت، تعدادی از برترین‌ افزونه‌های کروم را با تمرکز  بر حفظ حریم خصوصی و امنیت، معرفی می‌کنیم.

 افزونه کروم AdGuard AdBlocker

AdGuard AdBlocker

شاید افزونه‌ی مسدودسازی تبلیغات AdGuard بهترین گزینه‌ی  موجود در مخزن افزونه‌های کروم نباشد. درواقع این سرویس هم مانند دیگر  نمونه‌ها از قابلیت فهرست سیاه برای مسدودسازی استفاده می‌کند؛ اما  به‌هرحال قدرت پردازشی و تحلیلی بیشتری نسبت به رقبا دارد. AdGuard  را  می‌توان بهترین ابزار جامع مسدودسازی برای افرادی دانست که قصد نصب و  استفاده از افزونه‌های متعدد را ندارند.

یکی از قابلیت‌های مهم و کاربردی افزونه‌ی  AdGuard،  مسدودسازی معدن‌کاوی رمزارز است. برخی وب‌سایت‌های مخرب می‌توانند از قدرت  پردازشی پردازنده‌ی شما برای معدن‌کاوی رمزارز سوءاستفاده کرده و در زمان  مرور صفحه، فشار بالایی به پردازنده وارد کنند. برخی از وب‌سایت‌ها این  اقدام خود را به‌عنوان روشی برای کسب درآمد به کاربر اعلام می‌کنند، اما  اغلب آن‌ها، بدون اطلاع‌رسانی به کاربر، به‌نوعی قدرت پردازشی او را  می‌دزدند. درنهایت، افزونه کروم AdGuard فعالیت معدن‌کاوها را متوقف  می‌کند، مگر اینکه خود کاربر اجازه‌ی معدن‌کاوی را بدهد.

لوگوی anamad

آدرس:

مشهد، خیابان امام خمینی، خیابان شهید تولایی، اداره کل پست استان خراسان رضوی، طبقه چهارم، پارک فاوا

تلفن : 38786624-051

رایانامه : anamad400[at]gmail[dot]com

logo-samandehi
{"type":"marker","location":[36.27765738393954,59.59560781717301],"zoom":18}

تمام حقوق مادی و معنوی این سامانه متعلق به تیم امنیتی ای نماد می باشد.

ایجاد حساب